NOVINKY

arr3Úhrada stravenkamiNovinka našeho webu. Jako úhradu za Váš nákup lze zvolit možnost úhrady stravenkami a to tímto... arr3Otevírací doba  Pondělí až pátek 7:30 - 18:00       Neděle zavřeno...

KONTAKTY

Bezlepková prodejna
Nádražní 36/612
702 00 Moravská Ostrava
tel: +420 596 117 844
fax: +420 775 163 560
napište nám
bezlepkovaprodejna@bezlepkovaprodejna.cz
Otevřeno PO-PÁ 07:30 -18:00

Obchodní podmínky
Obchodní a platební podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

E tržby
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu
u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. " Děkujeme pane Babiš za tuto tupost ! "

 

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí pro nákup v internetovém obchodě. Obchodní podmínky a reklamační řád blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu  je společnost  Zdravý Styl, Ladislav Michalík se sídlem Nádražní 36, Ostrava 70200, IČO: 66717329. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.

 

DODACÍ PODMÍNKY

PPL

Při objednávce nad 2.000 Kč neplatíte poštovné a balné.

Zboží odesíláme balíky  do 24 hodin po obdržení objednávky, pokud nebude některé zboží skladem budeme Vás informovat telefonicky či e-mailem. V pátek se balíky nezasílají

Zboží doručuje firma PPL obvykle již druhý pracovní den!

Cena poštovného a balného činní 60 Kč včetně dph.

OSOBNÍ ODBĚR

Zboží lze i osobně vyzvednout v sídle naší společnosti. Objednávku je možné zaplatit hotově, stravenkami či platební kartou. Do objednávky napište vždy datum, kdy si přejte zboží vyzvednout.

 

ULOŽENKA - heureka

Při zvolení způsobu dodání na Uloženku, vždy zvolte na jaké dané pobočce chcete zboží vyzvednout.

Pro více informací kde všude má tato služba výdejní místa se podívejte na www.ulozenka.cz

Cena této služby závisí od sazby firmy Heureka.cz

Při objednávce nad 2000 se neplatí poštovné

ZPŮSOBY PLATBY

1) DOBÍRKA
Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

2) PLATEBNÍ KARTOU PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
Přijímáme platební karty:

  • VISA
  • VISA Electron
  • Maestro
  • MasterCard
  • nově přijímáme i bezkontaktní karty


3) HOTOVĚ PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
Při zvolení platby Hotově při osobním odběru – Ostrava, Nádražní 36 zaplatíte zboží v hotovosti v sídle naší společnosti, poté vám bude zboží vydáno.

4) STRAVENKAMI PŘI OSOBNÍM ODBĚRU A OBJEDNÁVCE

Při zvolení platby stravenkama je potřeba uvedenou hodnotu stravenek zaokrouhleno matematicky odeslat v bezpečnostní obalce. Po převzetí stravenek Vám bude objednávka odeslána.

 

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

ZÁRUČNÍ DOBA

Pro kupujícího je záruční lhůta uvedena na obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy po této době skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. V případě výměny zboží v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nového zboží.

KONTROLA ZÁSILKY

Při převzetí zásilky je spotřebiteli, doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Spotřebitel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo spotřebitele uplatnit reklamaci u prodávajícího.

UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Za všech okolností se snažíme vyjít spotřebiteli vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, má právo na reklamaci.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze a další zákonná práva k těmto údajům.

Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží.